خطوط تولید اتصالات

انواع مختلفی از اتصالات لوله وجود دارد که در لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. اتصالات لوله ای که در کار لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند : زانو ، سه راهی ، ;کاهش دهنده ، مهره ماسوره ، کوپلر ، چهار راه ، درپوش ، پلاگ، بوش، مفصل گسترش، آداپتورها، اولت ( Weldolet, Sockolet, Elbowlet, Thredolet, Nipolet, Letrolet, Swepolet) شیر؛ پیچ، دریچه بخار، . Long Radius Ben

خط تولید لوله PP

خط تولید لوله های سفید پلی پروپیلن عمدتا برای تولید لوله از رزین PP-R استفاده می شود. همچنین می تواند رزین PP ، PPB ، PPH را به عنوان ماده اولیه برای تولید لوله به کار برد. در صورت تغییر پیکربندی به صورت مناسب، می توان از آن برای تولید لوله های خاص مانند لوله تقویت شده با فیبر شیشه PPR و لوله نانو ضد باکتری و غیره استفاده کرد.

خط تولید لوله پلی اتیلن

HDPE به دلیل برخورداری از مقاومت بالا ، مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی ، پایداری حرارتی خوب و مقاومت بالا در دمای پایین یکی از مواد اصلی مورد استفاده در لوله است. پیش بینی می شود زمینه رشد کاربرد لوله های با استحکام بالا و لوله های کراس لینک در موارد مورد استفاده با درجه حرارت بالا و فشار قوی باشد.

خط تولید نوارتیپ

خط اکستروژن (انفصال) قطره ای برای تولید نوار تیپ کلافی استفاده می شود. در طول آبیاری روزانه ، کشاورزان با کنترل جریان آب ، دمای سطح و رطوبت زمین را کنترل می کنند تا از رشد یکنواخت محصول اطمینان حاصل شود. اگر به دنبال نوعی از آبیاری مصنوعی هستید که در آب ، انرژی صرفه جویی کنید استفاده از نوارتیپ قطره ای رول شده یک انتخاب عالی است.

خط تولید کاروگیت

لوله های استاندارد راه راه از زنجیره ای (خرطومی یا کاروگیت) به صورت مداوم از بلوک های قالبی نصب شده بر روی یک یا دو مسیر بیضی شکل برای تشکیل خلاء یک لوله یا تیوب اکسترود به طور مداوم استفاده می کنند. راه راهها می توانند از نوع افقی باشند (به عنوان مثال: یونیور) و یا از طرح عمودی (مثال: کورما) ، هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. علاوه بر این ، راه راه در قالب ها یا طراحی وکیوم موجود است. استفاده از خلاء به جای فشار هوای مثبت اکنون برای تولید لوله های راه راه روش استانداردی است ، اگرچه گاهی اوقات از فشار هوا برای کمک به قسمت های بزرگتر استفاده می شود.

آبپاش آبیاری

با گذر زمان، نگرانی ها در مورد از بین رفتن پوشش گیاهی رو به افزایش است، که منجر به پیشرفت فناوری برای اطمینان حاصل کردن از افزایش رشد گیاهان میگردد. یکی از بزرگترین روش های آبیاری که برای مراقبت از گیاهان به روشی صحیح اختراع شده است؛ آبیاری بارنی با آبپاش تمام دور یا آبپاش تنظیمی است.

رایزرهای آبیاری بارانی

رایزر در لوله کشی و پایپینگ به قطعه ای گفته می شود که در انتهای لوله کشی اصلی وجود دارد و آب مصرفی را به مصرف کننده فرعی که می تواند یک شیر یا وسیله‌ای دیگر باشد تحویل دهد. جنس رایزر ها از لوله های پی وی سی یا upvc و یا آلومینیوم می باشند که در هنگام تولید، تست های مکانیکی ضربه ، مقاومت به خوردگی ، و فشار می شوند. در لوله کشی های ساختمانی و تاسیساتی هم از نوع خاصی از رایزرها استفاده میشود.نقش رایزر در آبیاری بارانی

شیر خودکار آبپاش

شیر خودکار در صنعت لوله و اتصالات و پایپینگ به شیرهای گفته می‌شود که در حالت اتوماتیک بسته هستند یا اینکه فقط جریان آب را به یک سمت هدایت می‌کنند اما در آبیاری بارانی شیر خودکار قطعه ای است که در حالت معمولی بسته است و وقتی که لوله متصل به آبپاش در آن قرار میگیرد و ضامن آن بسته می شود این شیر باز می شود و جریان آب را به سمت آبپاش هدایت می‌کند.